E-commerce jest elementem ekosystemu digitalowego marek. W dobie pandemii rośnie on i stwarza dodatkowe możliwości dla firm. Polska jest dobrym miejscem na wykorzystywanie nowych rozwiązań w biznesie. Jednak nie należy kopiować 1:1 rozwiązań zagranicznych

Grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy, którą kieruje Kacper Kłos, kupiła amerykańska agencję content26 specjalizującą się w przygotowaniu i realizacji kampanii dla gigantów e-commerce w USA

Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy: E-commerce jest jednym z najważniejszych trendów w dzisiejszym biznesie. Rynek znał ten stan rzeczy dużo wcześniej, ale większość firm tak naprawdę nie była gotowa na skalę powstałego zapotrzebowania i konieczności zmian. Teraz ci, którzy nie byli przygotowani, trochę rozpaczliwie szukają rozwiązań, ale są firmy, które poradziły sobie świetnie. E-commerce jest fragmentem czegoś, co nazywam ekosystemem digitalowym marek. Firmom, które proces transformacji cyfrowej miały już w pewnym stopniu zaawansowany, będzie teraz znacznie łatwiej. Od kilku miesięcy obserwujemy w naszych agencjach wzrost liczby zapytań o szybkie implementacje rozwiązań cyfrowych. Odzywają się do nas zarówno globalne, jak i lokalne marki, które będąc na różnym poziomie zaawansowania, jeżeli chodzi o transformację cyfrową, szukają właściwego partnera.

Źródła: Redakcja Forbes
Tags:
  • start-up
  • digitalizacja
  • cyfryzacja
  • e-commerce