Z siecią sklepów sprzedających selekcjonowane herbaty Agata i Jakub Szurlejowie startowali, kiedy w Polsce ruszały pierwsze centra handlowe. Dziś ich firma przynosi ponad 50 mln zł przychodów rocznie, a oni spijają kolejne łyki z mocnego nad Wisłą rynku

Kiedy startowali ze swoim pierwszym wrocławskim sklepem z herbatą,  Agata i Jakub Szurlejowie  słyszeli zewsząd, że to szaleństwo. Czas pokazał, że to oni mieli rację.

Choć z piciem herbaty z wyższej półki wiąże się wiele zasad, Agata i Jakub Szurlej, założyciele sieci sklepów Czas na Herbatę, wcale nie są herbacianymi snobami.

– Nie lubię, kiedy ktoś ocenia, jaką herbatę należy pić, a jakiej nie. Każdy pije taką, jaką lubi – mówi Jakub Szurlej.

Źródła: Redakcja Forbes
Tags:
  • herbaty świata
  • herbata
  • branża spożywcza
  • picie herbaty
  • firma rodzinna