Szkło, szlachetny papier, drewno – ekskluzywne produkty doskonale się czują w opakowaniach wykonanych z tradycyjnych materiałów

Ręcznie wykonane tłoczenia w etykiecie wina Fuori Marmo 2019 Cabernet Sauvignon imitują celowo marmur.

Trzech panów – Olivier Paul-Morandini, właściciel szanowanej winiarni Fuori Mondo, razem z Yannickiem Alléno, wybitnym francuskim restauratorem i kucharzem, który zdobył kilka gwiazdek Michelina, oraz z Paolem Carli, właścicielem kopalni marmuru Henraux – wpadło na niezwykły pomysł. Skoro w starożytności i potem wino dojrzewało w ceramicznych lub glinianych amforach, dlaczego nie pójść krok dalej i nie kazać mu leżakować w marmurze? Co wymyślili, wprowadzili w życie i właśnie trafia na rynek wino Fuori Marmo 2019 Cabernet Sauvignon – trunek absolutnie niezwykły.

Źródła: Forbes
Tags:
  • produkty luksusowe
  • iPhone
  • Wino
  • rynek wina
  • luksusowe opakowania