Problem w tym, że przez ostatnie 30 lat w Polsce wszystko się sprzedawało. I zawsze królem dżungli był ten, kto sprzedał najwięcej. Oczywiście, łatwiej jest sprzedać taniej. A ja mówię: licz! Jak ty nie policzysz swoich pieniędzy, to nikt tego za ciebie nie zrobi – przekonuje dr Maciej Kraus, ekspert ds. pricingu, wykładowca na Stanfordzie, LSE i SGH

Maciej Kraus

Maciej Kraus: Jeśli nic nie zrobią, to tak, jakby efektywnie obniżyli cenę o 20 proc. Teraz kiedy wszystko drożeje, jest jeszcze dobry czas, by podnosić ceny, ale „window of opportunity na podwyżki wkrótce się zamknie. Na razie jesteśmy jeszcze w tej fazie cyklu koniunkturalnego, że wszystko żre. Zobacz: cena masła podskoczyła w rok oficjalnie o jedną trzecią. I co, jesz go mniej?

Źródła: Forbes.pl (Grupa Onet)
Tags:
  • biznes
  • Sprzedaż
  • inflacja
  • pricing
  • Ceny
  • rozmowy na czas kryzysu