Interesują ich nie tylko praktyczne wskazówki i twarda wiedza z zarządzania – menedżerowie często sięgają po lektury, które pokazują, jak się wyciszyć albo układać sobie relacje z innymi ludźmi. A na LinkedIn zaglądają, tak jak inni na Facebooka – po to, żeby dać się zainspirować i przy okazji być na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku

W walizkach pakowanych na podróż służbową i wakacje lądują często książki mocno filozoficzne, pomagające poukładać sobie priorytety

Magda Gawłowska-Bujok, współzałożycielka platformy No Fluff Jobs, zachwyciła się ostatnio na LinkedIn książką, która ma szansę zdobyć sobie wśród przedsiębiorców sporą poczytność. To na razie nieprzetłumaczona na język polski „The Ruthless Elimination of Hurry” Johna Marka Comera.

– To garść refleksji o pośpiechu, w którym chyba wszystkie(-cy) dziś żyjemy, i cennych wskazówek, jak w życiu zwolnić i mieć pewność, że wykorzystujemy czas, który mamy, w najlepszy możliwy sposób – napisała.

Źródła: Redakcja Forbes
Tags:
  • zarządzanie
  • książki dla przedsiębiorców
  • menedżerowie
  • książki
  • poradnik