Czy w serwisach randkowych, których rynek wart jest na świecie 8-10 mld dol., można jeszcze wymyślić coś radykalnie nowego? Amerykanka Whitney Wolfe Herd udowodniła, że tak. I zarobiła na tym fortunę.

pap 20190424 03H

Czwartek 11 lutego, tuż przed zeszłorocznymi Walentynkami, dochodzi 10 rano. W siedzibie Bumble, w Austin w Teksasie, ogromne poruszenie. Cały zespół otacza 31-letnią Whitney, szefową startupu, która z 18-miesięcznym synem Bobbym na ręku w napięciu wpatruje się w ekran komputera na biurku. Przed sobą ma pokaźny, czerwony guzik z napisem „GO”.

Jego naciśnięcie ma uruchomić handel akcjami Bumble na nowojorskiej giełdzie Nasdaq, do czego firma przygotowywała się od kilkunastu miesięcy. A przed debiutem sprzedała w ofercie publicznej akcje o wartości 2,2 mld dol., za które inwestorzy płacili po 43 dol.

Źródła: Newsweek
Tags:
  • bumble
  • Badoo
  • randki online
  • Whitney Wolfe Herd
  • tinder