Andrzej Antoń i Konrad Kucharski zbudowali jedną z najcenniejszych polskich spółek technologicznych. Z produktów finansowych Blue Media korzysta około 35 tys. firm i ponad 10 mln użytkowników miesięcznie. Teraz z pomocą inwestora, akwizycji i nowej nazwy chcą zawojować Europę. 14 kwietnia miał jednak miejsce wyciek adresów e-mail części użytkowników

Andrzej Antoń (z lewej) i Konrad Kucharski zaczęli tworzyć Blue Media jeszcze jako studenci. Dziś, 24 lata później, kierują jednym z największych polskich fintechów.

Dom Zdrojowy w Sopocie dwa razy w roku zamienia się w biznesowe centrum Polski – podczas czerwcowego Europejskiego Kongresu Finansowego i październikowego Europejskiego Forum Nowych Idei. W usytuowanym między Monciakiem a molo budynku mieszczą się Państwowa Galeria Sztuki, pijalnia wód solankowych, centrum konferencyjne, restauracje czy butiki handlowe, a w przylegającym do niego Sheratonie nocowały takie gwiazdy jak Jay-Z, Sinéad O’Connor czy Depeche Mode. Natomiast trzy najwyższe piętra i poddasze zajmuje spółka Blue Media. Z pomocą aranżerów wnętrz i specjalistów od inteligentnego budownictwa zmieniła swoje biuro w małe dzieło sztuki: efektowne przeszklenia, drewniane parkiety, systemy automatyki budynkowej, obrazy. A do tego wspaniały widok na morze, molo i plażę.

Na tej plaży, podczas jednego ze spacerów, Andrzej Antoń i Konrad Kucharski wymyślili, że założą razem biznes.

Źródła: Forbes
Tags:
  • Blue Media
  • dochodowy biznes
  • FinTech
  • bootstrap