Od kiedy zalegalizowano marihuanę medyczną w Polsce, przemysł ten wyraźnie ruszył z kopyta. Lista produktów zawierających „zakazaną” roślinę rozrosła się w szybkim tempie. Co więcej, można je kupić już nie tylko w internecie, aptekach, czy niewielkich ukrytych w bramie sklepikach, ale i na półkach w super oraz hipermarketach

W latach 60. i 70. XX w. Polska była eksportową potęgą w produkcji konopi, głównie na potrzeby tekstyliów. Dziś producenci liczą na luzowanie przepisów związanych z konopiami i w związku z tym potencjalny rozwój całej branży.

O tym, jak perspektywiczna w oczach inwestorów jest ta branża, świadczy, chociażby nowy rekord zarejestrowany w listopadzie br. w polskim crowdinvestingu. W ciągu niespełna 40 minut uruchomiona na platformie Crowdway.pl kampania crowdfundingowa spółki Kombinat Konopny przyniosła 4,2 mln zł wpływu od prawie 900 inwestorów.

Źródła: Forbes.pl
Tags:
  • Sprzedaż
  • marihuana
  • biznes
  • Prawo
  • legalizacja marihuany
  • medyczna marihuana
  • handel
  • Rynek