Główna nagroda w konkursie Chief Digital Officer of the Year w kategorii małych i średnich firm przypadła Jackowi Majewskiemu, współzarządzającemu firmą TYLKO i jej współtwórcy. Kapituła nagrodziła innowacyjność biznesu opartego na sprzedaży online – przez aplikację i www. TYLKO to polska firma oferująca meble, które można samemu zaprojektować i zamówić wyłącznie przez aplikację lub stronę internetową. Pozyskała od inwestorów z Izraela, Finlandii i Polski 22 mln euro

Jacek Majewski jest współtwórcą i współzarządzającym firmą TYLKO. Jak podkreśla, ideą stojącą za jej stworzeniem było dostarczanie produktów będących w opozycji wobec standardowych, masowo produkowanych mebli, które dominują na rynku. Od początku twórcom TYLKO towarzyszyło przekonanie, że konsumenci oczekują produktów ponadczasowych, które zmniejszają negatywne oddziaływanie na środowisko

JACEK MAJEWSKI: Wszyscy byliśmy mocno zaskoczeni. Z paru powodów, przede wszystkim dlatego, że zdecydowana większość naszej sprzedaży odbywa się na rynkach zachodnich, dlatego dostrzeżenie nas przez kapitułę konkursu zrobiło na nas duże wrażenie, a jeszcze większe – skład samej kapituły. Okazało się bowiem, że zostaliśmy nagrodzeni przez naprawdę topowych ekspertów i przedstawicieli najlepszych firm specjalizujących się w transformacji cyfrowej.

Źródła: Redakcja Forbes
Tags:
  • Tylko
  • Chief Digital Officer of the Year
  • digital
  • meble
  • e-commerce