Z pomysłu na personalizację mebli i przeniesienie ich zakupu do internetu Jacek Majewski, Mikołaj Molenda, Hanna Kokczyńska i Benjamin Kuna stworzyli firmę wycenianą szacunkowo na około 100 mln euro. A dopiero zaczynają się na wnętrzarskim rynku urządzać

Od lewej: Jacek Majewski, Hanna Kokczyńska, Benjamin Kuna i Mikołaj Molenda. Założyciele Tylko chcą całkowicie, nomen omen, przemeblować rynek meblarski

Pandemia zafundowała światu przymusowy eksperyment społeczny, w ramach którego testujemy, jak sobie radzimy z pracą i nauką na odległość, z zakupami przez internet czy z ograniczonym kontaktem z bliskimi. To także sprawdzian tego, czy jesteśmy w stanie wytrzymać we własnych domach, uprzednio często traktowanych jedynie jako sypialnie, a od ponad roku stanowiących dla wielu centrum dowodzenia. Mnóstwo ludzi dopiero podczas lockdownów dobrze poznało swoje cztery kąty. I zapragnęło je ulepszyć.

– W czasie pandemii wiele osób wreszcie miało okazję przyjrzeć się swoim mieszkaniom, zdecydowanie wzrosło też znaczenie samych domów. Stały się azylem. Odpowiedzią na niepewność zewnętrznego świata – mówi Mikołaj Molenda, jeden z założycieli firmy Tylko.

Źródła: Redakcja Forbes
Tags:
  • rynek meblarski
  • wystrój wnętrz
  • Tylko
  • meble
  • branża meblarska