POWRÓT
DO SERWISU

CENTRUM WSPARCIA

Kontakt

Kontakt z obsługą klienta

Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, z reguły w ciągu 24h, w dni powszednie.

pomoc@mediaklub.pl

Najczęstsze pytania

Co zawiera pakiet Mediaklub?

Subskrypcja Mediaklub.pl to dostęp do wszystkich płatnych treści serwisu Mediaklub.pl publikowanych w serwisie oraz w serwisach wchodzących w skład pakietu: Fakt, Newsweek, Forbes, Auto Świat, Komputer Świat, Przegląd Sportowy.

Mediaklub posiada dostęp do treści wszystkich serwisów wchodzących w jego skład: Newsweek, Forbes, Komputer Świat, Auto Świat, Fakt, Przegląd Sportowy. W tym autorskie podcasty, wideo, artykuły, analizy, raporty.

Co oznacza subskrypcja z automatycznym odnawianiem płatności co miesiąc?

W płatności cyklicznej opłata za prenumeratę jest pobierana automatycznie co miesiąc z Twojego konta za pomocą karty debetowej lub kredytowej. Pierwsza opłata zostanie pobrana od razu w dniu zakupu, a następne co miesiąc. Opłata jest pobierana do odwołania i dostęp do pakietu Horizon będziesz mieć tak długo, jak zechcesz. Jeżeli nie chcesz, aby pakiet został przedłużony o kolejny okres rozliczeniowy, anuluj subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 48h przed rozpoczęciem nowego okresu.

Czy mogę wykupić subskrypcje Mediaklub dla firmy lub instytucji?

Tak. Dla naszych Partnerów proponujemy zakup subskrypcji, przy płatności przelewem. W sprawie pojedynczych dostępów prosimy o kontakt: pomoc@mediaklub.pl Przy zamówieniu wielu subskrypcji proponujemy dodatkowy rabat. W sprawie pakietu subskrypcji prosimy o kontakt: subskrypcjedlafirm@ringieraxelspringer.pl

WIECEJ NAJCZĘŚCIEJ
ZADAWANYCH PYTAŃ

Adres

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 49