Trudno o lepsze auto segmentu B niż Hyundai i20, a jednocześnie niełatwo o tańszą ofertę niż ta Dacii. Tyle z oczywistych rzeczy, a teraz sprawdzimy, jak poradzą sobie ci zawodnicy w szczegółowym pojedynku na punkty.

Nowa Dacia Sandero kontra Hyundai i20
  • Dacia Sandero nie ma łatwego zadania, bo Hyundai i20 to jedno z najprzestronniejszych aut segmentu B. A może jednak sobie z nimi poradzi?
  • W wersjach wyjściowych ceny Dacii Sandero i i20 dzieli 22 200 zł. Po próbie wyrównania wyposażenia różnica spada do 19 750 zł. Próbie - bo Dacia nadal ma pewne luki w tym zakresie
  • Jedno z tych aut jest szybsze, a jednocześnie oszczędniejsze, co daje mu solidną przewagę. Zaraz zobaczysz, które

Pierwsze wrażenie podobno jest decydujące. Ale czasami potrafi nas zwieść i nie zauważa się istoty rzeczy, a znaczące różnice widać dopiero dzięki głębszej analizie. Tak też jest w przypadku uczestników tego porównania – nowej Dacii Sandero i równie świeżego Hyundaia i20. Na pierwszy rzut oka są to podobne do siebie małe auta, mierzące około 4 m długości, z około 100-konnymi silnikami pod maską. No i oba są też czerwone.

Źródła: Auto Świat
Tags:
  • Dacia
  • test spalania
  • Zużycie paliwa
  • Spalanie
  • Dacia Sandero
  • Sandero
  • Hyundai i20
  • Hyundai
  • Porównanie
  • turbo