Japoński crossover segmentu B jest na rynku 6 lat. Mimo wieku jego wygląd nadal jest atrakcyjny, nie zawodzi także technika, a sprzedaż utrzymuje się na dobrym poziomie. Sprawdzamy, jak spisuje się wersja 4x4 z nowym napędem hybrydowym.

Suzuki Vitara Hybrid 1.4 Boosterjet AT 4WD 2021
  • W 2020 r. Vitara otrzymała nowy benzynowy silnik wspomagany „elektrykiem”
  • Vitara jako jeden z niewielu crossoverów segmentu B ma napęd 4x4
  • Bazowa Vitara kosztuje jedynie 76 500 zł i ma bogate wyposażenie seryjne

Zdecydowana większość obecnych na rynku crossoverów segmentu B ma wyłącznie napęd na jedną oś. Układ 4x4 w typowo miejskich autach jest po prostu zbędny, zwiększa jedynie koszty budowy oraz eksploatacji. Suzuki od lat wyłamuje się jednak z tego trendu i oferuje Vitarę także z napędem na obie osie. Takie auto jest o 9000 zł droższe od wersji 2WD, ale mimo wyższej ceny ma swoje grono odbiorców (np. mieszkańców miejscowości górskich lub aktywne osoby).

17 slajdów
Źródła: Auto Świat
Tags:
  • Suzuki
  • Suzuki Vitara
  • Crossover