POWRÓT
DO SERWISU

CENTRUM WSPARCIA

Najczęstsze pytania

W każdej chwili możesz skontaktować się z naszym zespołem wsparcia pisząc na adres:

pomoc@mediaklub.pl

O serwisie Mediaklub

Co zawiera pakiet Mediaklub?

Subskrypcja Mediaklub.pl to dostęp do wszystkich płatnych treści serwisu Mediaklub.pl publikowanych w serwisie oraz w serwisach wchodzących w skład pakietu: Fakt, Newsweek, Forbes, Auto Świat, Komputer Świat, Przegląd Sportowy.

Mediaklub posiada dostęp do treści wszystkich serwisów wchodzących w jego skład: Newsweek, Forbes, Komputer Świat, Auto Świat, Fakt, Przegląd Sportowy. W tym autorskie podcasty, wideo, artykuły, analizy, raporty.

Czy mogę korzystać z subskrypcji Mediaklubu na wielu urządzeniach?

Dostęp do subskrypcji Mediaklub jest możliwy z dowolnego komputera lub urządzenia z dostępem do Internetu. Do zalogowania się są wymagane jedynie login i hasło.

Czy muszę się rejestrować do serwisów wymienionych w pakiecie?

Jeśli skorzystasz z oferty Mediaklub, do każdego z serwisów wchodzących w skład zakupionego pakietu możesz logować się za pomocą konta stworzonego w Mediaklub. Wystarczy jeden login i hasło!

W jaki sposób zalogować się do serwisów z pakietu Mediaklub?

Jeśli jesteś użytkownikiem pakietu Mediaklub, logując się do serwisów o wybraniu dedykowanej dla Ciebie opcji “Zaloguj kontem Mediaklub” - umożliwi ona zalogowanie do tych tytułów Twoim O!Kontem. W przypadku serwisu www, wybierz banner na stronie logowania , w przypadku aplikacji mobilnej, wybierz opcję “Zaloguj kontem Mediaklub” na stronie logowania.

Czy muszę założyć konto i potwierdzać adres e-mail, by skorzystać z pakietu Mediaklub?

Tak, założenie konta i potwierdzenie go poprzez kliknięcie w link weryfikacyjny jest konieczne Dostęp do płatnych treści Mediaklubu możliwy jest po zalogowaniu się na uprzednio stworzone konto.

Posiadacze kont Onet.poczta, O!Konta, Fakt, Przegląd Sportowy, Auto Świat i Komputer Świat nie muszą tworzyć nowego konta w serwisie Mediaklub.pl. Mogą logować się do serwisu Mediaklubu swoim kontem z w/w serwisów.

Czy subskrypcja pakietu Horizon daje dostęp do wydań w PDF?

Tak, subskrypcja daje dostęp do plików PDF w serwisach które oferują taki sposób dystrybucji treści.

Czy można pobrać wydania magazynów z pakietu Mediaklub na dysk swojego urządzenia i czytać je offline?

Tak, jeśli wybierzesz opcję “pobierz PDF” na półce wydań, wówczas link do pliku PDF wysyłany jest na Twój adres e-mail.

W jakich formatach mogę pobrać magazyny z pakietu Mediaklub?

Oferujemy półki z wydaniami w formacie PDF. Linki do wydań są wysyłane na adres e-mail na którym zarejestrowane jest konto w usłudze.

Mieszkam za granicą. Czy mogę korzystać z subskrypcji Mediaklub?

Tak, subskrypcja Mediaklub jest dostępna również dla osób przebywających poza obszarem Polski.

Czy Mediaklub ma aplikację mobilną?

Subskrypcja Mediaklub daje dostęp do aplikacji mobilnych serwisów Newsweek, Forbes oraz Fakt.

Na jakich urządzeniach można korzystać z oferty?

Serwisy pakietu Mediaklub są dostępne na wszystkich urządzeniach, na których można korzystać z przeglądarki internetowej.

Jak uzyskać dostęp do płatnych treści Mediaklubu?

Na stronie mediaklub.pl/subskrypcja należy wybrać subskrypcję, następnie zarejestrować się w serwisie lub zalogować, jeśli już posiada się konto, dokonać płatności: kartą płatniczą (debetową lub kredytową). Po dokonaniu transakcji użytkownik od razu uzyskuje dostęp do subskrypcji.

Płatności

W jaki sposób mogę kupić subskrypcję pakietu Mediaklub?

Płatności dokonać można kartą płatniczą (debetową lub kredytową). W przyszłości planujemy poszerzenie możliwości kupna pakietu także o inne metody płatności.

Czy mogę otrzymać fakturę pro-forma?

Tak, skontaktuj się z nami pisząc na adres subskrypcjedlafirm@ringieraxelspringer.pl

Czy mogę wykupić subskrypcje Mediaklub dla firmy lub instytucji?

Tak. Dla naszych Partnerów proponujemy zakup subskrypcji, przy płatności przelewem. W sprawie pojedynczych dostępów prosimy o kontakt: pomoc@mediaklub.pl Przy zamówieniu wielu subskrypcji proponujemy dodatkowy rabat. W sprawie pakietu subskrypcji prosimy o kontakt: subskrypcjedlafirm@ringieraxelspringer.pl

Czy usunięcie konta wstrzymuje subskrypcję pakietu Mediaklub?

Nie. Jeśli chcesz anulować automatyczne odnawianie subskrypcji, wyłącz je w ustawieniach konta zanim je usuniesz.

Zarządzanie subskrypcją

Mam subskrypcję pojedynczego serwisu, czy mogę kupić ją w pakiecie Mediaklub?

W trakcie trwania Twojej subskrypcji nie masz możliwości zamiany jej na pakiet Mediaklub. Będziesz mógł skorzystać z oferty Mediaklub po zakończeniu subskrypcji pojedynczego serwisu. Możesz wykupić pakiet Mediaklub osobno, ale w takim przypadku obie subskrypcje będą równolegle aktywne.

Co oznacza subskrypcja z automatycznym odnawianiem płatności co miesiąc?

W płatności cyklicznej opłata za prenumeratę jest pobierana automatycznie co miesiąc z Twojego konta za pomocą karty debetowej lub kredytowej. Pierwsza opłata zostanie pobrana od razu w dniu zakupu, a następne co miesiąc. Opłata jest pobierana do odwołania i dostęp do pakietu Horizon będziesz mieć tak długo, jak zechcesz. Jeżeli nie chcesz, aby pakiet został przedłużony o kolejny okres rozliczeniowy, anuluj subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 48h przed rozpoczęciem nowego okresu.

W jaki sposób wyłączyć autoodnawialność subskrypcji Mediaklub?

Należy zalogować się i przejść do strony panelu użytkownika mediaklub.pl/moja-subskrypcja. W zakładce "Subskrypcje" należy przy aktywnej subskrypcji wyłączyć autoodnawialność. Subskrypcja przestanie obowiązywać w dniu, w którym minie już opłacony okres abonamentu Mediaklubu i nie będzie odnawiała się na kolejny okres. Można również zgłosić się do Biura Obsług Klienta, wysyłając wiadomość na adres pomoc@mediaklub.pl i poprosić o anulowanie subskrypcji.

Co się stanie z zakupionymi treściami, gdy moja subskrypcja wygaśnie lub ją anuluję?

Po wygaśnięciu subskrypcji stracisz dostęp do treści płatnych oraz półki wydań pdf. Przed anulowaniem subskrypcji, zadbaj by pobrać wydania pdf na swój dysk.

Czy w przypadku rezygnacji z subskrypcji autoodnawialnej otrzymam zwrot środków za numery niewykorzystane w danym miesiącu?

Nie, natomiast treści za które została pobrana opłata będą dostępne do końca danego okresu rozliczeniowego.

Czy można cofnąć wyłączenie płatności autoodnawialnej?

Tak. Wejdź do panelu mediaklub.pl/moja-subskrypcja i ponownie włącz autoodnawianie. Dzięki temu po zakończeniu obecnego okresu nie stracisz dostępu do treści płatnych. Po ponownym włączeniu autoodnawiania i zakończeniu obecnego okresu rozliczeniowego pobierzemy ponownie opłatę na nowy okres.

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas, a spróbujemy odpowiedzieć.

pomoc@mediaklub.pl