PKP Intercity uruchomiła nową usługę, która pozwoli nam uzyskać podstawowe informacje na temat siatki połączeń czy informacji o przewozach - to wirtualny asystent głosowy o imieniu "Edek" dostępny na oficjalnej infolinii przewoźnika.

PKP Intercity postanowiło skorzystać z możliwości współczesnej technologii i zaprezentowało własnego, wirtualnego asystenta głosowego - bot o imieniu Edek jest już dostępny na oficjalnej, telefonicznej infolinii tego przewoźnika, która dostępna jest pod numerem 22 391 22 22.

Asystent głosowy jest dostępny siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę, a jego możliwości pozwalają na sprawdzenie podstawowych informacji na temat wybranego połączenia, takich jak stacje początkowe, końcowe i pośrednie, godziny odjazdu oraz informacji np. o wagonie dla niepełnosprawnych czy przesyłkach konduktorskich.

Ponadto możemy także poprosić o wskazanie połączenia pomiędzy wybranymi stacjami czy też uzyskać informacje na temat kolejnego przejazdu obsługiwanego przez wybrany skład. Warto wspomnieć o tym, że Edek został wyposażony w technologię maszynowego uczenia się, dzięki czemu będzie on w stanie niebawem zaoferować większą liczbę potencjalnych odpowiedzi.

Funkcjonalność Edka ma być poszerzana w najbliższych miesiącach o nowe możliwości - wirtualny asystent jest w stanie, według informacji PKP Intercity, odbierać nawet kilkaset połączeń telefonicznych jednocześnie.

Źródła: opracowanie własne/PKP Intercity
Tags:
  • wirtualny asystent
  • PKP Intercity
  • Edek